نماینده ولی‌فقیه درآذربایجان شرقی: 

راه نجات همه ما کمک به محرومین است 

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غیر از کمک به محرومین، هیچ چیز نمی‌تواند انسان را از نظر معرفتی و وجدان راحت کند.   
کد خبر: ۹۶۲۸۴۰۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل در حاشیه رزمایش اهدای 150 سری جهیزیه به نوعروسان و 11 هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: خیرین باید به خود ببالند و از خدا تشکر کنند که پروردگار صفت سخاوت را به آنها بخشیده است.

وی افزود: طبق روایات اولین کسی که احسان و انفاق را می‌گیرد، خود خداست و بعداً به دست نیازمند می‌رسد و این افتخاری برای خیرین است. 
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غیر از کمک به محرومین، هیچ چیز نمی‌تواند انسان را از نظر معرفتی و وجدان راحت کند. امام راحل به فرزندش فرموده بود راه نجات همه ما کمک به محرومین است.

حجت الاسلام مطهری اصل در تشریح آثار دنیوی و اخروی کار خیر گفت: دعای محرومین در حق انسان، گره‌گشایی کرده و بلا را دفع می‌کند. 
امام چمعه تبریز تصریح کرد: اینکه رهبر انقلاب فرموده‌اند اولویت کشور مسایل اقتصادی است منظور اینست که با افزایش تولید، تسهیلات و امکانات مشکلات معیشت نیازمندان برطرف شود. 

راه نجات همه ما کمک به محرومین است 

به مناسبت گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت با همکاری خیرین و ۱۱ هزار بسته تحصیلی نیز به دانش‌آموزان تحت حمایت در سطح استان با مشارکت شرکت مس ایران توزیع می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار